ក្រមសីលធម៌ការងារ (Work Ethic)
ក្រមសីលធម៌ការងារ គឺជាសំណុំនៃគោលការណ៍សីលធម៌ដែលដឹកនាំរបៀបដែលបុគ្គលម្នាក់ៗអនុវត្តការងាររបស់ពួកគេ។ វារួមបញ្ចូលការប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះគុណភាព ភាពឧស្សាហ៍ព្យាយាម ភាពជឿជាក់ និងការទទួលខុសត្រូវ។
១. តើអ្នកកំណត់គោលដៅសម្រាប់ខ្លួនឯងដោយរបៀបណា?
គោលបំណង: វាយតម្លៃសមត្ថភាពរបស់អ្នកក្នុងការរៀបចំផែនការ ការលើកទឹកចិត្តខ្លួនឯង និងការតម្រង់ទិសឆ្ពោះទៅរកលទ្ធផល។
២. តើអ្នករក្សាការលើកទឹកចិត្តដោយរបៀបណា នៅពេលប្រឈមមុខនឹងកិច្ចការលំបាក?
គោលបំណង: វាយតម្លៃភាពធន់ ការតស៊ូ និងសមត្ថភាពរក្សាផ្តោតអារម្មណ៍។
៣. តើអ្នកធ្លាប់ធ្វើការងារដែលលើសពីការរំពឹងទុកដែរឬទេ?
គោលបំណង: វាយតម្លៃការប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះឧត្តមភាព និងចំណង់ចំណូលចិត្តការងារ។
៤. តើអ្នកគិតថាការប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះគុណភាពមានសារៈសំខាន់យ៉ាងណា?
គោលបំណង: វាយតម្លៃការយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះព័ត៌មានលម្អិត និងស្តង់ដារខ្ពស់។
៥. តើអ្នកដោះស្រាយភាពតានតឹង និងសម្ពាធនៅកន្លែងធ្វើការដោយរបៀបណា?
គោលបំណង: វាយតម្លៃសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងអារម្មណ៍ និងធ្វើការក្រោមសម្ពាធ។