ជំនាញដោះស្រាយបញ្ហា (Problem-Solving Skills)

ជំនាញដោះស្រាយបញ្ហា (Problem-Solving Skills)

ជំនាញដោះស្រាយបញ្ហា គឺជាសមត្ថភាពក្នុងការកំណត់ អានុភាព និងដោះស្រាយបញ្ហាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ វារួមបញ្ចូលការគិតបែបវិភាគ ការច្នៃប្រឌិត និងការសម្រេចចិត្ត។

១. តើអ្នកមានវិធីសាស្ត្រអ្វីខ្លះក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាស្មុគស្មាញ?

គោលបំណងនៃសំណួរ:

វាយតម្លៃវិធីសាស្រ្តដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធរបស់អ្នកក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាស្មុគស្មាញ។

អ្វីដែលអ្នកសម្ភាសន៍ចង់ឮ:

ចម្លើយដែលបង្ហាញពីដំណើរការឡូជីខល និងជាប្រព័ន្ធ។

ចម្លើយល្អ: ពិពណ៌នាពីជំហានដូចជា ការកំណត់បញ្ហា, ការប្រមូលព័ត៌មាន, ការវិភាគមូលហេតុ, ការបង្កើតដំណោះស្រាយ, ការវាយតម្លៃជម្រើស និងការអនុវត្ត។ លើកឧទាហរណ៍អំពីរបៀបអនុវត្ត។
ចម្លើយដែលគួរជៀសវាង: ចម្លើយមិនច្បាស់លាស់ ឬគ្មានវិធីសាស្ត្រជាក់លាក់។

២. តើអ្នកធ្លាប់ជួបប្រទះបញ្ហាដែលមិនបានរំពឹងទុកនៅកន្លែងធ្វើការដែរឬទេ?

គោលបំណងនៃសំណួរ:

វាយតម្លៃសមត្ថភាពក្នុងការដោះស្រាយស្ថានភាពដែលមិនបានរំពឹងទុក។

អ្វីដែលអ្នកសម្ភាសន៍ចង់ឮ:

ឧទាហរណ៍ជាក់លាក់ (STAR Method) ដើម្បីបង្ហាញពីភាពប្រសើរនៃការដោះស្រាយ។

ចម្លើយល្អ: ឧទាហរណ៍ពីបញ្ហាភ្លាមៗ, វិធីដោះស្រាយ និងលទ្ធផលវិជ្ជមាន។
ចម្លើយដែលគួរជៀសវាង: បដិសេធបទពិសោធន៍ ឬបង្ហាញពីភាពភ័យស្លន់ស្លោ។
Edit Post
Previous Post Next Post