រឿងអ្វីខ្លះដែលមិនគួរនិយាយពេលជួបអតិថិជនសាងសង់ផ្ទះ

កម្រងសំនួរដើម Link

នៅពេលអ្នកទៅជួបផ្ទាល់ជាមួយអតិថិជន ដើម្បីយកសច្ចាប័ន ឬពិភាក្សាអំពីគម្រោងសាងសង់ផ្ទះ មានប្រធានបទ ឬរឿងមួយចំនួនដែលអ្នកគួរជៀសវាង ដើម្បីរក្សាភាពវាយាប្រាណ និងគួរសម។

១. ការរិះគន់រចនាសម្ព័ន្ធឬរចនាប័ទ្មផ្ទះរបស់អតិថិជន

  • កុំវាយតម្លៃអវិជ្ជមានលើរចនាសម្ព័ន្ធ ឬស្តាយីលផ្ទះដែលអតិថិជនចូលចិត្ត។ ឧទាហរណ៍៖ "ផ្ទះចាស់របស់អ្នកមានបញ្ហាច្រើនណាស់!"
  • ជំនួសមកវិញ អ្នកគួរផ្តោតលើការកែលម្អ ឬដំណោះស្រាយ។

២. ការប្រាប់តម្លៃខ្ពស់ពេកឬទាបពេកដោយគ្មានហេតុផល

  • កុំផ្តល់តម្លៃស្និទ្ធស្នាលដោយគ្មានការគណនាលម្អិត ឬអាចធ្វើឱ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ថាអ្នកមិនយកចិត្តទុកដាក់។
  • ក៏កុំសន្យាតម្លៃទាបពេក បើអ្នកមិនអាចធ្វើបាន ដើម្បីជៀសវាងការខកចិត្តនាពេលក្រោយ។

៣. ការនិយាយអំពីបញ្ហាផ្ទាល់ខ្លួនឬស្ថានភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជន

  • កុំសួរអំពីប្រាក់ចំណូល ឬហេតុផលដែលពួកគេមានថវិកាកំណត់។ ឧទាហរណ៍៖ "ហេតុអ្វីអ្នកមិនសាងសង់ផ្ទះធំជាងនេះ?"
  • ក៏កុំផ្សព្វផ្សាយថាអ្នកអាចផ្តល់ប្រាក់កម្ចី (បើមិនមានសមត្ថភាពពិតប្រាកដ)។

៤. ការពិភាក្សាអំពីបញ្ហានយោបាយ សាសនា ឬជំនឿផ្ទាល់ខ្លួន

  • ប្រធានបទទាំងនេះងាយនាំឱ្យមានជម្លោះ ហើយមិនពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងសាងសង់ផ្ទះទេ។

៥. ការប្រើភាសាមិនរបៀប ឬមានទំនោរអារម្មណ៍

  • ជៀសវាងការប្រើពាក្យអាក្រក់ ឬមានទំនោររិះគន់។ ឧទាហរណ៍៖ "អ្នកមិនដឹងអីអំពីសំណង់ទេ!"
  • រក្សាភាពគួរសម និងអាកប្បកិរិយាមានវិជ្ជាជីវៈ។

៦. ការសន្យាលើសពីសមត្ថភាពពិត

  • កុំធានាថាអ្នកអាចសាងសង់ផ្ទះរហ័ស ឬថោកជាងតម្លៃទីផ្សារ បើអ្នកមិនអាចធ្វើបាន។
  • ជំនួសមកវិញ សូមផ្តល់ព័ត៌មានត្រឹមត្រូវ និងយោបល់ដែលអាចទុកចិត្តបាន។

៧. ការពិភាក្សាអំពីបទពិសោធន៍អវិជ្ជមានជាមួយអតិថិជនចាស់

  • កុំនិយាយអំពីអតិថិជនដទៃដែលមានបញ្ហា ឬរឿងមិនល្អ ព្រោះវាអាចធ្វើឱ្យអ្នកមើលទៅមិនគួរឱ្យជឿទុកចិត្ត។

សំខាន់បំផុត

ផ្តោតលើការស្តាប់អតិថិជន យល់ពីតម្រូវការរបស់ពួកគេ និងផ្តល់ដំណោះស្រាយដែលមានគុណភាព។ ការប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ និងការគោរពនឹងជួយឱ្យអ្នកទទួលបានការជឿទុកចិត្តពីអតិថិជន។

---------------------

រឿងដែលមិនគួរនិយាយពេលជួបអតិថិជនសាងសង់ផ្ទះ

នៅពេលជួបអតិថិជនសាងសង់ផ្ទះ ការប្រាស្រ័យទាក់ទងដោយវិជ្ជាជីវៈ និងប្រុងប្រយ័ត្នគឺជារឿងសំខាន់ណាស់។ មានចំណុចមួយចំនួនដែលអ្នកគួរចៀសវាងនិយាយ ដើម្បីរក្សាបាននូវទំនុកចិត្ត និងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន។

---

១. ការរិះគន់គម្រោង ឬគំនិតរបស់ពួកគេ

  • "គំនិតនេះមិនសូវល្អទេ" ឬ "យើងមិនដែលធ្វើបែបនេះពីមុនមកទេ": ឃ្លាទាំងនេះអាចធ្វើឱ្យអតិថិជនបាក់ទឹកចិត្ត និងមានអារម្មណ៍ថាគំនិតរបស់ពួកគេមិនត្រូវបានគេឱ្យតម្លៃ។ ផ្ទុយទៅវិញ អ្នកគួរតែស្ដាប់គំនិតរបស់ពួកគេដោយបើកចិត្តទូលាយ ហើយប្រសិនបើមានបញ្ហា អ្នកអាចពន្យល់ពីបញ្ហាបច្ចេកទេស ឬផលប៉ះពាល់ដោយប្រយោល និងស្នើដំណោះស្រាយជំនួសវិញ។

២. ការសន្យាហួសពីសមត្ថភាព ឬការពិត

  • "យើងអាចធ្វើអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកចង់បាន ទោះបីជាវាស្មុគស្មាញយ៉ាងណាក៏ដោយ" ឬ "ការសាងសង់នឹងលឿនបំផុត ហើយតម្លៃក៏ថោកបំផុតដែរ": ការសន្យាខ្យល់អាចនាំឱ្យមានការខកចិត្តនៅពេលក្រោយ។ វាជាការល្អប្រសើរក្នុងការផ្តល់ព័ត៌មានពិតប្រាកដ អំពីពេលវេលា ថវិកា និងដែនកំណត់ដែលអាចកើតមាន។ ភាពស្មោះត្រង់បង្កើតទំនុកចិត្តយូរអង្វែង។

៣. ការបន្ទាបបន្ថោកដៃគូប្រកួតប្រជែង

  • "ក្រុមហ៊ុននោះមិនល្អទេ ពួកគេធ្វើការគ្មានគុណភាព": ការនិយាយអាក្រក់ពីដៃគូប្រកួតប្រជែងបង្ហាញពីភាពមិនមានវិជ្ជាជីវៈរបស់អ្នក។ អ្នកគួរផ្តោតលើការពន្យល់ពីចំណុចខ្លាំង និងគុណតម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នកវិញ។

៤. ការប្រើប្រាស់ពាក្យបច្ចេកទេសស្មុគស្មាញពេក

  • "យើងនឹងប្រើប្រព័ន្ធ HVAC ដែលមាន COP ខ្ពស់ជាមួយ VAV unit ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពកម្ដៅ និងខ្យល់ចេញចូល": អតិថិជនភាគច្រើនមិនមែនជាអ្នកជំនាញផ្នែកសំណង់ទេ។ ការប្រើប្រាស់ពាក្យបច្ចេកទេសពេកអាចធ្វើឱ្យពួកគេពិបាកយល់ និងមានអារម្មណ៍ឯកា។ អ្នកគួរពន្យល់អ្វីៗឱ្យបានងាយស្រួលយល់ និងច្បាស់លាស់។

៥. ការបង្ហាញការមិនយកចិត្តទុកដាក់ ឬមិនគោរព

  • "ខ្ញុំរវល់ណាស់" ឬ "ខ្ញុំគិតថាយើងនិយាយរឿងនេះហើយតើ": ការបង្ហាញអាកប្បកិរិយាធុញទ្រាន់ ឬមិនយកចិត្តទុកដាក់ អាចធ្វើឱ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ថាអ្នកមិនឱ្យតម្លៃពួកគេ។ ត្រូវបង្ហាញការយកចិត្តទុកដាក់ ស្តាប់សំណួររបស់ពួកគេដោយអត់ធ្មត់ និងឆ្លើយតបដោយគោរព។

៦. ការសួរអំពីថវិកាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជនតាំងពីដំបូង

  • "តើលោក/លោកស្រីមានលុយប៉ុន្មាន?": ការសួរសំណួរនេះតាំងពីដំបូងអាចធ្វើឱ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍មិនស្រួល។ អ្នកគួរចាប់ផ្តើមដោយការពិភាក្សាអំពីតម្រូវការ គំនិត និងទំហំគម្រោងជាមុនសិន បន្ទាប់មកទើបអាចស្នើសុំព័ត៌មានអំពីថវិកាប្រហាក់ប្រហែលនៅពេលក្រោយ ដើម្បីអាចផ្តល់ជូនដំណោះស្រាយដែលសមស្រប។

៧. ការនិយាយរឿងផ្ទាល់ខ្លួន ឬនយោបាយ

  • "នយោបាយស្រុកយើង..." ឬ "កូនខ្ញុំរៀនពូកែណាស់...": ការជួបអតិថិជនគឺសម្រាប់គោលបំណងអាជីវកម្ម។ ការនិយាយរឿងផ្ទាល់ខ្លួន ឬនយោបាយអាចបង្កើតភាពមិនស្រួល ឬភាពរសើប។ គួររក្សាការសន្ទនាឱ្យស្ថិតនៅក្នុងក្របខ័ណ្ឌការងារ។
---

ការជៀសវាងចំណុចទាំងនេះនឹងជួយអ្នកកសាងទំនាក់ទំនងវិជ្ជមាន និងប្រកបដោយទំនុកចិត្តជាមួយអតិថិជន ដែលជាកត្តាសំខាន់ឆ្ពោះទៅរកភាពជោគជ័យនៃគម្រោងសាងសង់ផ្ទះ។ តើអ្នកមានបទពិសោធន៍អ្វីផ្សេងទៀតដែលគិតថាមិនគួរនិយាយដែរឬទេ?

Edit Post
Previous Post Next Post