រក្សាអតិថិជនចាស់ (Law 40 – Despise the Free Lunch → Show Value)

 រក្សាអតិថិជនចាស់?

Show Value (Law 40)


ពន្យល់អោយអ្នកលម្អិត និងផ្ដល់ insight សម្រាប់ រក្សាអតិថិជនចាស់ (Law 40 – Despise the Free Lunch → Show Value)




តើមានន័យដូចម្តេច?

  • Law 40 សរសេរថា “Despise the Free Lunch” → មានន័យថា កុំចូលចិត្តឥតគិតថ្លៃពេក ហើយកុំផ្តល់អ្វីៗឥតគិតថ្លៃឲ្យគេជានិច្ច។
  • ពេលយើងទាក់ទងអតិថិជនចាស់ តម្លៃ (Value) គឺជាគន្លឹះក្នុងការរក្សាពួកគេ។
  • ប្រសិនបើអ្នកអាចបង្ហាញថា ពួកគេ ទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ជាក់ស្តែង និងលើសស្នើរ ពីការរួមការងារជាមួយអ្នក ពួកគេនឹងនៅជាមួយយូរ។

👉 កុំឲ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ថា “សេវាឥតគិតថ្លៃ” គឺគ្មានតម្លៃ។ ត្រូវបង្ហាញថា ពួកគេកំពុងទិញ គុណភាព, ការទុកចិត្ត, និងលទ្ធផល




📌 Law 40 – Despise the Free Lunch → Show Value

អត្ថន័យច្បាប់

មិនមានអ្វីដែលពិតជាឥតគិតថ្លៃទេ។
ត្រូវបង្ហាញតម្លៃគ្រប់ពេល ដើម្បីអោយអតិថិជនយល់ថា ការរួមការងារជាមួយអ្នក គឺជាការវិនិយោគ មិនមែនជាការចំណាយឥតប្រយោជន៍។




💡 Insight (ចំណេះដឹងជ្រាលជ្រៅ)

  1. អតិថិជនចាស់ទុកចិត្តលើតម្លៃ មិនមែនតម្លៃថោក
    • ពួកគេនៅជាមួយអ្នក ព្រោះពួកគេបានឃើញលទ្ធផល និងភាពស្ថិតស្ថេរ។
  2. ឥតគិតថ្លៃមានតម្លៃទាប
    • ការផ្តល់ឥតគិតថ្លៃពេក ធ្វើឲ្យអតិថិជនមើលសេវារបស់អ្នកថា មិនមានតម្លៃ។
  3. តម្លៃត្រូវបានបង្ហាញដោយសកម្មភាព
    • អតិថិជនចាស់គួរមើលឃើញ Before/After, KPI, Report, សន្និដ្ឋានគុណភាព
  4. តម្លៃជាការកសាងទំនាក់ទំនងយូរអង្វែង
    • បើពួកគេយល់ថា ការរក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយអ្នកគឺតម្លៃលើសថ្លៃ ពួកគេមិនចង់ប្តូរ។



🛠 វិធីអនុវត្ត Law 40 ក្នុងការរក្សាអតិថិជនចាស់

  • បង្ហាញ Value ជាបន្តបន្ទាប់ផ្ញើ report, photos, milestones, KPI → ឲ្យអតិថិជនឃើញ progress
  • ផ្តល់ Bonus តូចៗមានន័យឧ. QA inspection free 1x, add-on service ដែលពាក់ព័ន្ធ (មិនមែនទំនេរ)។
  • ធ្វើឲ្យពួកគេមានអារម្មណ៍ថា Specialដាក់នៅក្នុង priority line, VIP treatment, personal follow-up
  • បង្ហាញ ROI (Return on Investment)ពួកគេមិនគិតថ្លៃថោកទេ តែគិតថា ការវិនិយោគជាមួយអ្នកឈ្នះលើស។
  • រក្សាការទំនាក់ទំនងជាប្រចាំមិនត្រឹមពេលមាន project តែត្រូវអោយពួកគេដឹងថាអ្នកនៅជិតគេ។



🧩 សង្ខេប

  • Law 40 បង្រៀនថា មិនមានអ្វីពិតជាឥតគិតថ្លៃ ត្រូវបង្ហាញតម្លៃជារៀងរាល់ពេល។
  • ដើម្បី រក្សាអតិថិជនចាស់ អ្នកត្រូវបង្ហាញថា ពួកគេកំពុងទទួលបាន ROI, Quality, និង Trust → ទាំងនេះមានតម្លៃលើសថ្លៃ។
  • ការបង្ហាញតម្លៃ (Show Value) គឺជាគន្លឹះក្នុងការរក្សាទំនាក់ទំនងស្ថិតស្ថេរ និងកុំឲ្យគេប្តូរទៅប្រកួតប្រជែង។




 


រក្សាអតិថិជនចាស់ (Law 40 – Despise the Free Lunch → Show Value)

❓ Law 40 មានន័យដូចម្តេច?

👉 មានន័យថា មិនមានអ្វីពិតជាឥតគិតថ្លៃទេ។ ការផ្តល់ឥតគិតថ្លៃពេកអាចប៉ះពាល់ដល់តម្លៃសេវារបស់អ្នក។ ដើម្បីរក្សាអតិថិជនចាស់ ត្រូវបង្ហាញថា ពួកគេកំពុងទទួលបានតម្លៃ និង ROI ពិតប្រាកដ។

❓ ហេតុអ្វីត្រូវ Show Value ដោយផ្ទាល់?

  • អតិថិជនចាស់នៅជាមួយអ្នក ព្រោះពួកគេឃើញលទ្ធផល មិនមែនតម្លៃថោក។
  • ការផ្តល់ឥតគិតថ្លៃជាញឹកញាប់ អាចធ្វើឲ្យសេវាហាក់ដូចគ្មានតម្លៃ។
  • ការបង្ហាញតម្លៃជាក់ស្តែង ជួយកសាងទំនាក់ទំនងយូរអង្វែង។

❓ តើត្រូវអនុវត្ត Law 40 ដូចម្តេច?

  • ផ្ញើ Report, Photos, KPI, និង Milestone ជាបន្តបន្ទាប់។
  • ផ្តល់ Bonus តូចៗមានន័យ (មិនមែន Free ឥតគិតថ្លៃទេ)។
  • ធ្វើឲ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ថា VIP និង Special។
  • បង្ហាញ ROI (Return on Investment) ដើម្បីបញ្ជាក់ថា ពួកគេឈ្នះលើស។
  • រក្សាទំនាក់ទំនងសកម្ម ជាងតែពេលមាន Project ថ្មី។

❓ សង្ខេបអ្វីដែលត្រូវចងចាំ?

👉 Law 40 បង្រៀនថា កុំផ្អែកលើ Free Lunch។ ត្រូវបង្ហាញតម្លៃជាក់ស្តែង និង ROI ដើម្បីឲ្យអតិថិជនចាស់មានអារម្មណ៍ថា ការរួមការងារជាមួយអ្នកគឺជាវិនិយោគ មានតម្លៃលើសថ្លៃ។

Previous Post Next Post
📑