ការតាមដាន និងវាយតម្លៃ (KPIs)

ការតាមដាន និងវាយតម្លៃ (KPIs)

សេចក្តីអធិប្បាយខ្លីអំពី Monitoring, Evaluation និង Key Performance Indicators សម្រាប់ការគ្រប់គ្រងគម្រោងសំណង់។

1. តាមដាន (Monitoring)

  • មានន័យថា ការត្រួតពិនិត្យ និងកត់សម្គាល់អំពីការអនុវត្តន៍ ឬវឌ្ឍនភាពនៃការងារ/គម្រោង។
  • គោលបំណង៖ ដឹងថា ការងារដំណើរការតាមផែនការ ឬមានបញ្ហាដែលត្រូវសម្រួល។
  • ឧទាហរណ៍៖ តាមដានម៉ោងធ្វើការ ការប្រើសម្ភារៈ ចំណាយប្រចាំថ្ងៃ កម្រិតគុណភាព។

2. វាយតម្លៃ (Evaluation)

  • វាយឲ្យដឹងថា ការងារដែលបានអនុវត្តមានប្រសិទ្ធភាព និងសម្រេចគោលដៅដែរឬទេ។
  • ផ្តោតលើ លទ្ធផលចុងក្រោយ ជាងដំណើរការ។
  • ឧទាហរណ៍៖ គម្រោងសាងសង់ផ្ទះបញ្ចប់តាមពេលវេលា និងនៅក្នុងថវិកា។

3. KPIs (Key Performance Indicators)

  • សូចនាករដែលវាស់វែងលទ្ធផល និងភាពជោគជ័យក្នុងការសម្រេចគោលដៅ។
  • ជាឧបករណ៍សំខាន់សម្រាប់ Monitoring និង Evaluation
  • ឧទាហរណ៍ក្នុងវិស័យសំណង់៖ % តាមកាលវិភាគ · Actual vs Budget · QC defects · Accident rate
👉 សង្ខេប៖ តាមដាន = ត្រួតពិនិត្យរាល់ថ្ងៃ · វាយតម្លៃ = ពិនិត្យលទ្ធផលចុងក្រោយ · KPIs = សូចនាករសម្រាប់វាស់វែងភាពជោគជ័យ។

KPIs សម្រាប់ក្រុមសំណង់ (GC Construction Team)

ប្រភេទ (Category) KPI (សូចនាករ) វិធីវាស់វែង (Measurement) គោលដៅ (Target)
ពេលវេលា (Time) % ការងារបញ្ចប់តាមកាលវិភាគ ប្រៀបធៀប Planned vs Actual Progress ≥ 95% តាមផែនការ
ថវិកា (Cost) ចំណាយពិតប្រាកដ ប្រៀបធៀបនឹងថវិកា Actual Cost ÷ Budget × 100 ≤ 100%
គុណភាព (Quality) ចំនួនកំហុស QC ចំនួន defect / error ក្នុងការត្រួតពិនិត្យ < 3 ករណី ក្នុងមួយខែ
សុវត្ថិភាព (Safety) អត្រាអគ្រោះ (Accident Rate) ចំនួនអគ្រោះ × 100 / ចំនួនកម្មករ 0% (គ្មានអគ្រោះ)
ផលិតភាព (Productivity) ប្រសិទ្ធភាពការងារ ចំនួនម៉ោងចំណាយ / ចំនួនម៉ោងបានគ្រោង ≥ 90%
អតិថិជន (Client) កម្រិតពេញចិត្តអតិថិជន Client Feedback Survey ≥ 85% ពេញចិត្ត
ក្រុមការងារ (Team) អត្រាវិវត្តន៍ជំនាញ ចំនួនបុគ្គលិកបានបណ្តុះបណ្តាល 100% / ឆ្នាំ

✦ អាចកែតម្រូវ KPIs តាមស្ថានភាពពិតប្រាកដនៃគម្រោង៖ តាមដាន រាល់សប្ដាហ៍/ខែ · វាយតម្លៃ នៅចុងដំណាក់កាល · រៀបចំសកម្មភាពកែលម្អ បើមិនដល់គោលដៅ។

Previous Post Next Post
📑