t-01-00- ការធ្វើអាជីវកម្មម៉ៅការសំណង់ទូទៅជាក្រុម ៣ នាក់

ធ្វើការជាក្រុម ៣ នាក់ ក្នុងអាជីវកម្មម៉ៅការសំណង់ទូទៅ ដើម្បីជោគជ័យ និងរីកចម្រើន

Sure, here is how to work in a team of 3 people in the general construction contracting business to achieve success and growth.

ការធ្វើអាជីវកម្មម៉ៅការសំណង់ទូទៅជាក្រុម ៣ នាក់ អាចទទួលបានជោគជ័យ និងរីកចម្រើន ប្រសិនបើមាន ការបែងចែកតួនាទីច្បាស់, ទំនួលខុសត្រូវខ្ពស់, និង សហការល្អ។ ខាងក្រោមជាគន្លឹះសំខាន់ៗ។

១. បែងចែកតួនាទី និងទំនួលខុសត្រូវច្បាស់លាស់

ដើម្បីជៀសវាងការត្រួតគ្នានៃការងារ និងធានាប្រសិទ្ធភាព ក្រុម ៣ នាក់គួរតែបែងចែកតួនាទីដូចខាងក្រោម៖

អ្នកទី ១៖ គ្រប់គ្រងគម្រោង & ទំនាក់ទំនងអតិថិជន Project Mgmt & Client

តួនាទីសំខាន់៖ ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន, គ្រប់គ្រងកិច្ចសន្យា, សម្របសម្រួលតម្រូវការ, ធានាផែនការ/ថវិកា។

  • ស្វែងរក និងទំនាក់ទំនងអតិថិជនថ្មី
  • រៀបចំ Quotation និងចុះកិច្ចសន្យា
  • គ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងជាមួយម្ចាស់គម្រោង និងភាគីពាក់ព័ន្ធ
  • តាមដានវឌ្ឍនភាព និងគោរពដល់កាលកំណត់
  • ដោះស្រាយបញ្ហាកិច្ចសន្យា/ទាមទារ
  • រៀបចំ និងបង្ហាញរបាយការណ៍ដល់អតិថិជន

អ្នកទី ២៖ ប្រតិបត្តិការ & បច្ចេកទេស Operations & Technical

តួនាទីសំខាន់៖ ទទួលខុសត្រូវការងារបច្ចេកទេសនៅការដ្ឋាន, QC/QA, កម្មករ និងសម្ភារៈ។

  • គ្រប់គ្រងការងារសាងសង់ប្រចាំថ្ងៃ
  • ធានាគុណភាពតាមប្លង់ និងស្តង់ដារ
  • គ្រប់គ្រងកម្មករ ក្រុមជាង និងអ្នកម៉ៅបន្ត
  • គ្រប់គ្រងសម្ភារៈ ឧបករណ៍ និងគ្រឿងចក្រ
  • ធានាសុវត្ថិភាពការដ្ឋាន
  • ដោះស្រាយបញ្ហាបច្ចេកទេស និងសហការជាមួយវិស្វករ/ស្ថាបត្យករ

អ្នកទី ៣៖ ហិរញ្ញវត្ថុ & ធនធាន Finance & Resources

តួនាទីសំខាន់៖ លំហូរសាច់ប្រាក់, ចំណាយ/ទូទាត់, និងធនធានសំខាន់ៗ (សម្ភារៈ មនុស្ស)។

  • ផែនការថវិកាសម្រាប់គម្រោងនីមួយៗ
  • គ្រប់គ្រង Cash Flow ចូល/ចេញ
  • ទូទាត់ប្រាក់ខែ និងថ្លៃសម្ភារៈផ្គត់ផ្គង់
  • កត់ត្រា និងតាមដានចំណូល/ចំណាយ
  • ចរចាជាមួយអ្នកផ្គត់ផ្គង់សម្ភារៈ
  • គ្រប់គ្រងសារពើភ័ណ្ឌ (Inventory) និងរៀបចំរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុ

២. ការសហការ និងទំនាក់ទំនងល្អ

  • ប្រជុំទៀងទាត់៖ ប្រចាំសប្តាហ៍/ខែ ដើម្បីពិនិត្យវឌ្ឍនភាព បញ្ហាប្រឈម និងដំណោះស្រាយ។
  • តម្លាភាព៖ ជាពិសេសផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និងកិច្ចសន្យា។
  • ទំនុកចិត្ត & គោរព៖ ជឿជាក់លើសមត្ថភាពគ្នាទៅវិញទៅមក និងគោរពសេចក្តីសម្រេច។
  • ការគាំទ្រគ្នា៖ ជួយគ្នាពេលមានការលំបាក ឬរបារបញ្ហា។

៣. ពង្រឹងជំនាញ និងចំណេះដឹង

  • អ្នកគ្រប់គ្រងគម្រោង៖ វគ្គខ្លី PM, Negotiation, Marketing។
  • អ្នកបច្ចេកទេស៖ បច្ចេកវិទ្យាសំណង់ថ្មី, សុវត្ថិភាព, វិធីសាស្ត្រសាងសង់ទំនើប។
  • អ្នកហិរញ្ញវត្ថុ៖ ច្បាប់ពន្ធ, គ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ SMEs, ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ។

៤. កសាងកេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងបណ្តាញទំនាក់ទំនង

  • គុណភាពការងារ៖ ជាគន្លឹះសម្រាប់ការជឿទុកចិត្ត និងការផ្សព្វផ្សាយពីអតិថិជនចាស់។
  • សេវាកម្មអតិថិជន៖ ឆាប់រហ័ស និងល្អិតល្អន់។
  • Networking៖ សមាគមសំណង់ ព្រឹត្តិការណ៍ ដៃគូ អ្នកផ្គត់ផ្គង់ និងម្ចាស់គម្រោង។

៥. ការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ និងការត្រៀមខ្លួន

  • កិច្ចសន្យាច្បាស់លាស់៖ ជាមួយអតិថិជន និង Subcontractors ដើម្បីការពារផលប្រយោជន៍។
  • ធានារ៉ាប់រង៖ សម្រាប់គម្រោង និងបុគ្គលិក ដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យ។
  • ថវិកាបម្រុង៖ សម្រាប់ករណីក្រៅផែនការ និងហានិភ័យមិនរំពឹងទុក។

៦. ការរីកចម្រើន និងការពង្រីក

  • វាយតម្លៃលទ្ធផល៖ ទៀងទាត់ស្វែងរកចំណុចត្រូវកែលម្អ។
  • កំណត់គោលដៅ៖ រយៈពេលខ្លី/វែង (បន្ថែមគម្រោង ពង្រីកវិសាលភាពការងារ)។
  • វិនិយោគឡើងវិញ៖ ឧបករណ៍ថ្មី បណ្តុះបណ្តាលបុគ្គលិក ឬពង្រីកក្រុម។

ការធ្វើអាជីវកម្មជាក្រុមទាមទារ ការលះបង់, ការយោគយល់, និង ភាពស្មោះត្រង់។ បើអ្នកទាំងបីបំពេញតួនាទីបានល្អ គាំទ្រគ្នា និងមានទិសដៅច្បាស់លាស់ នោះជោគជ័យ និងការរីកចម្រើននឹងកើតឡើងច្បាស់។

↑ Back to Top

Previous Post Next Post
📑