កម្រងសំណួដើម្បីអភិវឌ្ឈន៏ខ្លួនក្នុងការធ្វើទំនាក់ទំនង

កម្រងសំណួរអភិវឌ្ឍន៍ទំនាក់ទំនង | Communication Development Questions

កម្រងសំណួរអភិវឌ្ឍន៍ទំនាក់ទំនង
Communication Development Questions

ផ្នែកទី 1: ការយល់ដឹងអំពីខ្លួនឯង

  • តើខ្ញុំជាអ្នកនិយាយឬអ្នកស្តាប់ល្អជាង?
  • តើខ្ញុំមានទម្លាប់អាក្រក់អ្វីខ្លះក្នុងការទំនាក់ទំនង? (ឧ. ការបដិសេធភ្លាមៗ, ការមិនផ្តោតអារម្មណ៍)
  • តើអ្នកដទៃយល់សាររបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្តេច? (ត្រូវសួរ feedback ពីមិត្តការងារ)

ផ្នែកទី 2: ការនិយាយឱ្យប្រសើរ

  • តើខ្ញុំបានរៀបចំសារចំបងរបស់ខ្លួនមុននិយាយទេ?
  • តើខ្ញុំកំពុងប្រើភាសាងាយយល់ និងសកម្មឬទេ? (ឧ. ជៀសពាក្យអធិប្បាយវែងៗ)
  • តើខ្ញុំអាចសង្ខេបគំនិតរបស់ខ្ញុំក្នុង ៣០វិនាទីបានទេ?

ផ្នែកទី 3: ការស្តាប់យ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព

  • តើខ្ញុំផ្តោតលើអ្នកនិយាយ ឬកំពុងគិតអំពីអ្វីដែលត្រូវនិយាយបន្ទាប់?
  • តើខ្ញុំធ្លាប់សួរសំណួរដើម្បីធ្វើឱ្យច្បាស់ (clarifying questions) ឬទេ?

Part 1: Self-Awareness

  • Am I a better talker or listener?
  • What bad communication habits do I have? (e.g., immediate rejection, lack of focus)
  • How do others perceive my message? (Ask for feedback from colleagues)

Part 2: Speaking Skills

  • Do I prepare my main points before speaking?
  • Am I using clear and active language? (e.g., avoiding long explanations)
  • Can I summarize my thoughts in 30 seconds?

Part 3: Active Listening

  • Am I focusing on the speaker or thinking about what to say next?
  • Do I ask clarifying questions to ensure understanding?

ការអនុវត្តន៍ | Practical Exercises

  • Create a self-assessment grid to identify strengths/weaknesses
  • Practice 30-second elevator pitches to summarize ideas
  • Ask 2-3 colleagues for feedback on your communication style
Edit Post
Previous Post Next Post