💡 របៀបប្រើវិធី Win-Win
វិធី Win-Win ជាវិធីសាស្ត្រដោះស្រាយបញ្ហា ឬជម្លោះដែលផ្ដោតលើការរកដំណោះស្រាយសម្រាប់អ្នកទាំងពីរឬក្រុមទាំងអស់ឲ្យទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ (ឈ្នះទាំងអស់)។ វាជាវិធីដឹកនាំ និងចរចាសហការណ៍ប្រកបដោយគុណភាព ដែលធ្វើឲ្យទំនាក់ទំនងមានស្ថិរភាព និងភាពជឿជាក់។
📌 ជំហានក្នុងការប្រើ Win-Win
- 1. ស្តាប់មុននិយាយ: ស្តាប់អ្វីដែលអ្នកដទៃត្រូវការ ឬព្រួយបារម្ភ។
- 2. បញ្ជាក់គោលបំណងរួម: បង្ហាញថាគ្រប់គ្នាចង់ឈានដល់គោលដៅដូចគ្នា។
- 3. ផ្តល់សេរីភាពក្នុងការពិភាក្សា: ឲ្យអ្នកទាំងអស់អាចចែករំលែកមតិយោបល់ដោយសេរី។
- 4. ស្វែងរកជម្រើសជំនួស: ប្រសិនបើមានការខ្វែងគ្នា ត្រូវស្វែងរកដំណោះស្រាយជំនួសដែលបានទាំងពីរជើង។
- 5. យល់ព្រមជារួម: សម្រេចលើដំណោះស្រាយដែលទាំងពីរផ្នែកអាចទទួលយកបាន។
ឧទាហរណ៍: កម្មវិធីចែកចាយការងារថ្មីមួយមានភាពមិនពេញចិត្ត—មេដឹកនាំអញ្ជើញក្រុមចូលរួមពិភាក្សា ហើយបញ្ចប់ដោយចែកការងារតាមភាពចំណង់ចំណូលចិត្ត និងសមត្ថភាព។
✅ អត្ថប្រយោជន៍នៃវិធី Win-Win
- បង្កើតទំនាក់ទំនងប្រសើរ
- បង្កើនសភាពជាដៃគូសហការណ៍
- បង្កើនភាពជឿជាក់ និងការគាំទ្រពីក្រុម
- បន្ថយជម្លោះ និងការខ្វែងគ្នារវាងក្រុម
- លើកទឹកចិត្តការច្នៃប្រឌិតក្នុងដំណោះស្រាយ
🎯 បញ្ចប់
ការប្រើវិធី Win-Win ជាជម្រើសដ៏ឆ្លាតវៃសម្រាប់មេដឹកនាំ និងអ្នកបង្កើតបរិយាកាសវិជ្ជមាន។ វាបង្ហាញពីភាពដឹកនាំដោយគិតពីប្រយោជន៍រួម និងជំរុញឲ្យក្រុមរួមចំណែកយ៉ាងសកម្មក្នុងដំណោះស្រាយបញ្ហា។
Related post _ អ្វីទៅជា In-Win?
Tags:
Leadership