វិធីបង្ការ (Prevention Techniques)

🔐 វិធីបង្ការ (Prevention Techniques)

វិធីបង្ការ មានន័យថា៖ ជាវិធីសាស្ត្រឬយុទ្ធសាស្ត្រដែលត្រូវបានប្រើ ដើម្បី បញ្ចៀស ការកើតមានបញ្ហា ឬជម្លោះ មិនឲ្យកើតឡើងនៅក្នុងក្រុម ឬកន្លែងធ្វើការ។ វាជាដំណាក់កាលមុនពេលបញ្ហាប្រឈមកើតឡើង ដោយផ្ដោតលើការបង្កើតបរិយាកាសវិជ្ជមាន និងការទំនាក់ទំនងល្អ។

✅ ឧទាហរណ៍នៃ វិធីបង្ការ

  • បង្កើតវប្បធម៌នៃការសន្ទនាបើកចំហ (Open Communication Culture)
    → ដើម្បីឲ្យសមាជិកក្រុមអាចនិយាយចំហដោយគ្មានការភ័យខ្លាច។
  • ធ្វើកិច្ចប្រជុំជាប្រចាំ
    → ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាតូចៗមុនពេលវាយកលើគ្នាធំ។
  • បង្កើតការយល់ដឹងអំពីតួនាទី និងទំនួលខុសត្រូវ
    → ប្រសិនបើមនុស្សគ្រប់រូបដឹងថាខ្លួនត្រូវធ្វើអ្វី វាចុះសម្រុងក្នុងការធ្វើការជាក្រុម។
  • ការបណ្តុះបណ្តាលអំពីជំនាញទំនាក់ទំនង និងការដោះស្រាយជម្លោះ
    → ជួយឲ្យអ្នកជួបបញ្ហាអាចដោះស្រាយដោយខ្លួនឯង មិនបង្កជម្លោះធ្ងន់។
  • ការស្តាប់ និងទទួលយកមតិយោបល់
    → បង្ហាញថាអ្នកដឹកនាំ ឬក្រុមមានការយកចិត្តទុកដាក់ និងចង់កែលម្អស្ថានភាព។
  • ការកំណត់នីតិវិធី (Clear Process)
    → មានជំហានច្បាស់សម្រាប់ដោះស្រាយបញ្ហា បើវាបង្កើតឡើង។

🔁 សរុប

វិធីបង្ការ គឺជាការរៀបចំជាមុន ដើម្បីបង្កើតក្រុមឬកន្លែងធ្វើការដែលមានភាពសុខដុម និងប្រសិទ្ធភាព ដោយជៀសវាងការកើតជម្លោះ ឬបញ្ហារអាក់រអួលនៅក្នុងការងារ។

ប្រសិនបើអ្នកចង់បង្កើតជារូបភាព (infographic) ឬបន្ថែមការរចនាបែប visual post — សូមប្រាប់ខ្ញុំបានភ្លាមៗ!
Edit Post
Previous Post Next Post