ប្រធានបទដើម : កម្រងសំណួរ ដែលត្រូវដោះស្រាយ Link
នេះជាស្ថានការណ៍ធម្មតាដែលអ្នកម៉ៅការជួបប្រទះពេលដាក់តម្លៃសម្រាប់គម្រោង។ ពេលម្ចាស់គម្រោងមិនប្រាប់ថ្លៃដើម (budget) ឲ្យដឹងនោះ មានគោលបំណងចម្បងច្រើនដូចជា៖
- គាត់ចង់ប្រៀបធៀបតម្លៃពីអ្នកម៉ៅការជាច្រើន
- គាត់មិនចង់ឲ្យអ្នកម៉ៅការ "បង្ហាញតម្លៃគ្រាន់តែឲ្យស្មើនឹងថ្លៃដើម" ប៉ុណ្ណោះ
ដូចនេះ អ្នកម៉ៅការគួរធ្វើដូចខាងក្រោម៖
1. ស្នើសុំព័ត៌មានបន្ថែមអំពីការងារ
- សួរថ្លៃដើមប្រហែលជាមិនបាន
- ស្នើឲ្យមាន Drawing, BOQ, ឬ Scope of Work ឲ្យច្បាស់
2. ដាក់តម្លៃតាមការវិភាគរបស់ខ្លួន
- គិតតម្លៃតាមថ្លៃសម្ភារៈ, ពលកម្ម, និងការគ្រប់គ្រង
- កុំបន្ថយតម្លៃខ្លាំងពេក បើគ្មានការបញ្ជាក់លម្អិត
3. បង្កើតការទាក់ទងវិជ្ជាជីវៈ
“ដើម្បីខ្ញុំអាចដាក់តម្លៃត្រឹមត្រូវ និងប្រកួតប្រជែងបាន សូមជួយផ្តល់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពីការងារ ដូចជា scope of work ឬ boq ដូចនេះក៏បាន។”
4. បញ្ជាក់ថ្លៃដើម និងលក្ខខណ្ឌក្នុងសំណើ
“តម្លៃនេះគិតតាមការពិពណ៌នាការងារ ដែលបានទទួល បើមានការផ្លាស់ប្តូរ scope តម្លៃនឹងអាចផ្លាស់ប្តូរផងដែរ។”
5. ប្រើប្រព័ន្ធការផ្តល់តម្លៃជាជាន់ដុំ
- ផ្តល់តម្លៃជាជាន់ៗ៖
- តម្លៃធ្វើការងារធំ
- តម្លៃសម្ភារៈ
- តម្លៃជម្រើស (add-ons)
រូបបែបនេះនឹងបង្ហាញថាអ្នកមានការគិតវិជ្ជាជីវៈ និងជួយឲ្យម្ចាស់គម្រោងទុកចិត្តបាន។
Edit Post
Tags:
Clients Research