កម្រងសំណួរ–ចម្លើយ សម្រាប់ Business / Client Management ដោយយកមូលដ្ឋានពី The 48 Laws of Power

🧭 កម្រងសំណួរ–ចម្លើយ សម្រាប់ Business / Client Management

1. តើត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជនថ្មី?

  • ចម្លើយ: Law 9: Win Through Your Actions, Never Through Argumentកុំតែពោលពាក្យ ប៉ុន្តែត្រូវបង្ហាញដោយសកម្មភាព និងលទ្ធផលក្នុងការងារ។



2. តើត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីរក្សាអតិថិជនចាស់?

  • ចម្លើយ: Law 40: Despise the Free Lunchកុំឲ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ថាបានសេវា “ឥតគិតថ្លៃ” តែងតែបង្ហាញតម្លៃ និងគុណភាពដែលគេបានទទួល។



3. តើត្រូវគ្រប់គ្រងការចរចាជាមួយអតិថិជនដូចម្តេច?

  • ចម្លើយ: Law 21: Play a Sucker to Catch a Suckerនៅពេលចរចា អាចបង្ហាញខ្លួនថាខ្សោយជាងតិច ដើម្បីទាក់ទាញឱកាសបានល្អជាង។



4. តើត្រូវដោះស្រាយពេលមានអតិថិជនពិបាក?

  • ចម្លើយ: Law 33: Discover Each Man’s Thumbscrewស្វែងរកអ្វីដែលអតិថិជនពិតជាចង់បាន (ចំណុចចាំបាច់) ហើយដោះស្រាយតាមចំណុចនោះ។



5. តើត្រូវរក្សាការទំនុកចិត្តរយៈពេលវែងយ៉ាងដូចម្តេច?

  • ចម្លើយ: Law 5: Guard Your Reputation with Your Lifeអាជីវកម្មគឺអាស្រ័យលើកេរ្តិ៍ឈ្មោះ បើបាត់វា អតិថិជននឹងបាត់ផង។



6. តើត្រូវស្វែងរកឱកាសថ្មីក្នុងទីផ្សារយ៉ាងដូចម្តេច?

  • ចម្លើយ: Law 15: Crush Your Enemy Totallyបង្កើតភាពខុសគ្នាពីគូប្រកួត ដោយផ្តល់សេវា ឬគុណភាពលើសគេឲ្យអស់សព្វគ្រា។



7. តើត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីមិនអោយអតិថិជនគេចខ្លួន?

  • ចម្លើយ: Law 11: Make People Dependent on Youផ្តល់សេវាដែលអតិថិជនពឹងផ្អែកបាន បើគ្មានអ្នក គេមានការលំបាកក្នុងការរកជំនួស។



👉 ឥឡូវនេះ Sarim មានកម្រង Q&A ពេញលេញ សម្រាប់

  • Self-Management
  • Leadership Management
  • Social Management
  • Business / Client Management

សុទ្ធសឹងយកមូលដ្ឋានពី The 48 Laws of Power

តើអ្នកចង់អោយខ្ញុំរៀបចំវាទាំងអស់ ជាតារាងសរុប (Summary Table) ដើម្បីងាយស្រួលប្រើជាឧបករណ៍សិក្សា ឬទេ?

 


Previous Post Next Post
📑